Catatan ini bertujuan untuk membantu membimbing Pionir mengenai bagaimana mereka boleh mendapatkan sokongan di Pi Network.
Tempat pertama untuk mencari jawapan kepada soalan anda
mengenai Pi Network, misalnya, cara mendapatkan Pi, atau bagaimana Aplikasi Pi
berfungsi, adalah Soalan Lazim (FAQ) kami di dalam aplikasi atau di laman web
kami: minepi.com/Sheena73
Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai misi, visi, dan
strategi jangka panjang Pi Network,
sila lihat Kertas Putih di aplikasi atau di laman web kami: minepi.com/white-paper.
Sekiranya anda mempunyai soalan tambahan setelah membaca
Soalan Lazim atau Kertas Putih, ruang sembang Pi App mempunyai Moderator
Sembang yang dapat membantu memberikan penjelasan mengenai soalan dan panduan
penyelesaian masalah.
Pi Chat Moderators akan mempunyai M bulat ungu di sudut
kanan atas mesej mereka.
Setelah meneroka sumber yang disediakan di dalam aplikasi
atau di laman web rasmi kami,
Pi Network Community Wiki adalah langkah terbaik seterusnya.
Halaman Wiki Komuniti diedit dan dikendalikan oleh komuniti Pi Chat Moderator
dan bukan pernyataan rasmi Pasukan Pi Core.
Pada masa ini, Wiki Komuniti dalam Bahasa Inggeris, dan
terjemahan ke dalam bahasa lain yang ditawarkan oleh Pasukan Petugas Terjemahan
akan ditambahkan pada masa akan datang.
Pi Chat Moderators akan terus menambahkan lebih banyak kandungan ke Wiki
Komuniti dari masa ke masa.
Anda boleh melihat Wiki Komuniti di sini: pi.app/wiki
Sebagai langkah terakhir, terdapat Portal Sokongan Rangkaian
Pi, di mana anda boleh memasukkan kata kunci ke dalam bar carian, yang kemudian
akan mencadangkan halaman Wiki Komuniti untuk anda baca atau borang Permintaan
E-mel.
Sila baca Wiki Komuniti yang berkaitan mengenai masalah ini
sebelum menghantar permintaan e-mel. Dari Portal Sokongan, anda akan dapat
memilih kategori soalan anda, yang akan membolehkan anda menghantar Permintaan
E-mel kepada kami. Di halaman Permintaan E-mel, ada Borang Permintaan yang berbeza
untuk masalah yang berlainan, sehingga informasi yang sesuai dapat dikumpulkan
mengenai masalah tertentu berdasarkan kategori atau topik.
Lihat Portal Sokongan di sini: pi.app/support
Portal Sokongan dan Wiki Komuniti bertujuan untuk membantu
Perintis menyelesaikan masalah dan menyelesaikan masalah sendiri sebelum
memulakan Permintaan E-mel. Tujuan sistem Permintaan E-mel kami adalah untuk
Perintis untuk melaporkan pepijat dan menyelesaikan masalah pepijat dengan
aplikasi atau akaun Pi anda yang tidak dilindungi oleh Komuniti Wiki.
Kerana jumlah tiket yang tinggi, kami akan mengutamakan
menjawab cadangan yang membina dan masalah kritikal yang tidak dapat ditangani
oleh FAQ, Komuniti Wiki, atau Pi Chat Moderators.
Pasukan Teras mengalu-alukan soalan dan maklum balas anda
yang bermakna, dan walaupun anda mungkin tidak mendapat sambutan, mesej anda
dipantau oleh ahli Pasukan Pi Core.
No comments:
Post a Comment