Sunday, February 7, 2021

Panduan Sokongan Rangkaian Pi

 Catatan ini bertujuan untuk membantu membimbing Pionir mengenai bagaimana mereka boleh mendapatkan sokongan di Pi Network.

Tempat pertama untuk mencari jawapan kepada soalan anda mengenai Pi Network, misalnya, cara mendapatkan Pi, atau bagaimana Aplikasi Pi berfungsi, adalah Soalan Lazim (FAQ) kami di dalam aplikasi atau di laman web kami: minepi.com/Sheena73

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai misi, visi, dan strategi jangka panjang Pi Network,
sila lihat Kertas Putih di aplikasi atau di laman web kami: minepi.com/white-paper.

Sekiranya anda mempunyai soalan tambahan setelah membaca Soalan Lazim atau Kertas Putih, ruang sembang Pi App mempunyai Moderator Sembang yang dapat membantu memberikan penjelasan mengenai soalan dan panduan penyelesaian masalah.

Pi Chat Moderators akan mempunyai M bulat ungu di sudut kanan atas mesej mereka.

Setelah meneroka sumber yang disediakan di dalam aplikasi atau di laman web rasmi kami,

Pi Network Community Wiki adalah langkah terbaik seterusnya. Halaman Wiki Komuniti diedit dan dikendalikan oleh komuniti Pi Chat Moderator dan bukan pernyataan rasmi Pasukan Pi Core.

Pada masa ini, Wiki Komuniti dalam Bahasa Inggeris, dan terjemahan ke dalam bahasa lain yang ditawarkan oleh Pasukan Petugas Terjemahan akan ditambahkan pada masa akan datang.
Pi Chat Moderators akan terus menambahkan lebih banyak kandungan ke Wiki Komuniti dari masa ke masa.

Anda boleh melihat Wiki Komuniti di sini: pi.app/wiki

Sebagai langkah terakhir, terdapat Portal Sokongan Rangkaian Pi, di mana anda boleh memasukkan kata kunci ke dalam bar carian, yang kemudian akan mencadangkan halaman Wiki Komuniti untuk anda baca atau borang Permintaan E-mel.

Sila baca Wiki Komuniti yang berkaitan mengenai masalah ini sebelum menghantar permintaan e-mel. Dari Portal Sokongan, anda akan dapat memilih kategori soalan anda, yang akan membolehkan anda menghantar Permintaan E-mel kepada kami. Di halaman Permintaan E-mel, ada Borang Permintaan yang berbeza untuk masalah yang berlainan, sehingga informasi yang sesuai dapat dikumpulkan mengenai masalah tertentu berdasarkan kategori atau topik.

Lihat Portal Sokongan di sini: pi.app/support

Portal Sokongan dan Wiki Komuniti bertujuan untuk membantu Perintis menyelesaikan masalah dan menyelesaikan masalah sendiri sebelum memulakan Permintaan E-mel. Tujuan sistem Permintaan E-mel kami adalah untuk Perintis untuk melaporkan pepijat dan menyelesaikan masalah pepijat dengan aplikasi atau akaun Pi anda yang tidak dilindungi oleh Komuniti Wiki.

Kerana jumlah tiket yang tinggi, kami akan mengutamakan menjawab cadangan yang membina dan masalah kritikal yang tidak dapat ditangani oleh FAQ, Komuniti Wiki, atau Pi Chat Moderators.

Pasukan Teras mengalu-alukan soalan dan maklum balas anda yang bermakna, dan walaupun anda mungkin tidak mendapat sambutan, mesej anda dipantau oleh ahli Pasukan Pi Core.

Sebarang masalah blh rujuk ruangan ini terus




credit

No comments:

Post a Comment

PJJ KHAS UNTUK REMPAH DAN PES

 Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Semoga ALLAH memberikan kita kesihatan yang baik, dan semoga penyakit CONVIC 19 ni cepat lenyap ...